torsdag 23. april 2015

Med på jobb


Utenfor vinduet mitt er det trygt og godt å sove for en litt småstresset gutt. Han bryr seg ikke om trailere som lastes og losses, trucker som kjører fram og tilbake. Han våkner ikke før jeg snakker til han.


Så tar vi lunsjen ute i sola, lunsj til meg for Mounty spiser veldig lite om dagen. Men en bit av nista kan han tilnød lure i seg.


Kosegutten min det!


En liten "Ferdinan" i blomsterenga


Når maten er spist, så er det en runde rundt kvartalet


Så er det tilbake i bakgården for å sove noen timer til før vi drar hjem til jentene.


Frustrerte gutter trenger noen timer alene om dagen for å få sove litt og kanskje spise bitte litt. Ronja holder han med selskap hjemme og på turer, så det er ikke synd på han.


Hjemme tilbringer han stort sett tiden utenfor hundegården som jentene står i om dagen, eller ved trappegrinda når de er nede.


Varmen de siste dagene har virkelig fått fart på blader og ikke minst på pollenspredningen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...