tirsdag 12. mai 2015

Ball er gøy


Ikke alltid like bra vær, men tur blir det uansett. På kveldens tur var det både sol og regn, det liker jeg godt. Da må nemlig de andre pelsdotta ligge nede ved ovnen for å tørke,mens jeg får være med opp i sofaen.


Da er det bare å konstatere: Heldige meg!


Etter skauturen så kastet mamsen ball med oss på gårdsplassen.


Innimellom så må jeg la Tessy få hente ballen også, ellers så blir hun jo litt lei seg. Det er det samme for mamsen sier hun, hun synes det er gøy å se at vi jobber hun.


Det er knallgøy å leike litt med ballen selv før jeg leverer den tilbake til mamsen. Men da gjelder det å passe godt på, så ikke Tessy snapper den til seg.


Her mamsen kast igjen da!


3 kommentarer:

  1. Bra att du och Tessy håller matten i form genom att sysselsätta henne med bollkastning! Härligt med lite regn också så du får vara själv med matten i soffan också... Kramis!

    SvarSlett
  2. Bollar är verkligen kul att leka med. Och mattar blir så glada om man lämnar tillbaka dem.

    SvarSlett
  3. Du är nog lite favoriserad, du. :)
    Nåja, du är ju minst (och sötast också fast det bara viskar jag så att ingen annan ska höra).
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...