torsdag 7. mai 2015

Ingen cocker valper


Ikke bli møkkete? Nei, jeg går jo i vann, så da blir jeg vel rein da?


Det ble tur i skauen på Malin og Ronja i går før jeg og Ronja dro til Drammen, Malin bryr seg ikke om Ronja har løpetid så da slipper hun å bli ridd på av de andre. Hun får jo ikke gå i fred så hun kommer seg på do engang. Blackie virket mindre interessert i ettermiddag enn i går,så nå er det nok på nedtur. 


Til tross for to dager i Skoger så be det ingen valper på Ronja. Så da er det bare å kikke etter ny hannhund så kanskje det blir valper på neste løpetid. Flott hannhund, men når ting ikke går i boks...


Siden Malin ikke orker så lange turer, så blir det litt jobbing på henne. Det er ikke så veldig mange hun henter, før hun tar en annen vei enn til meg med dem. Hun vil aller helst tygge på dem, og for de som er litt kjent med dummyer så er det noe inne i dem.


Men hun er godt fornøyd da


Hun henter om det er inne i kjerr eller om det er i åpent terreng


Det hender hun ser litt oppgitt ut på meg, men henter alltid


Om Ronja svinser rundt har ingenting å si


Når en har vært så flink til å jobbe så fortjener man et bad mener Malin


Bare i morgen nå så skal helga nytes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...