søndag 3. mai 2015

Løpetidssjekk


Jeg er klar jeg, men Mounty mener at det slett ikke er dagen.


Jeg løper av gårde og han løper etter, men det tar jo litt tid da for en sånn treg mann!


Til slutt så må jeg gå etter han for å få oppmerksomhet. 


HALLO, serriøst Mounty, tisse nå???


Jeg gjør meg så deilig jeg bare kan for å få han med på å leike i alle fall.


Endelig så ble det litt action da!


Når han er så stor så må jeg hoppe opp for å få kontakt


Mounty er en skikkelig kosegutt


Kom igjen da!


2 kommentarer:

  1. Så bra att du är duktig på att hoppa när du är ute med Mounty. Det behövs när man vill gosa lite och komma på samma nivå... Kramis!

    SvarSlett
  2. Tycks vara många som håller koll på din löptid!
    Gott att ha en Mounty både för koll och gos och lek. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...