fredag 12. juni 2015

Jeg går for kroppskunst


Dagens innlegg er ikke for sarte sjeler...


Jeg går for den billige varianten, Siden Leif går for tatoveringer som er svindyre, så holder jeg meg til den billige varianten de har på Ringerike Sykehus. Der holder det å ut med en liten egenandel på en 300-400 kroner for ca 10 cm.


Det kan jo bli riktig så pent etterhvert... 


I mai var jeg på Sokna Legekontor, der laget de bare et bitte lite. Det var jeg ikke helt fornøyd med sømmen på, så jeg ville ha noe større... Det sier de om silikonpupper også. Har du først fått det, så vil du ha større... Men siden jeg er forholdsvis praktisk av meg, så har jeg ikke det da. Ja for det må jo være veldig upraktisk...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...