søndag 7. juni 2015

Mamsens lille blomsterpike


Når man bor sånn på landet så er  det blomster og ugress over alt. Jeg stuper opp i haugen av blomster og legger meg ned. Ta bilde da mamsen, ta bilde!


Løvetann blomstrer så langt en kan se langsmed veien nedover til postkassa.


Skikkelig lekker er jeg blant alt det gule. Tenk om jeg hadde vært en gul hund, da hadde jeg ikke syntes på bildet engang.


Jeg kan være litt rampejente også, da lager jeg grimaser og geiper til kamera.


Mamsen lurer på om jeg ikke er fornøyd med maten jeg får inne ettersom jeg må spiser ugerss ute. Man må jo ha litt "salat"også mener  jeg.


En dag til uka skal mamsen ta med seg Merethe for å kjøpe blomster til krukkene på verandaen. Litt seint ute, men det har jo ikke vært skikkelig varmt ennå heller, så da er det ikke så farlig. Jeg synes absolutt jeg skulle vært med for å kjøpe blomster også, for er det noen i dette huset  som har greie på blomster så er det jo meg.




1 kommentar:

  1. Tänk att både du och jag fotades bland blomster idag!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...