søndag 14. juni 2015

Oslotur med jentene


Tenk å stå opp vekkeklokketidlig for å dra på sightsing i Oslo. Jepp jeg og jentene dro til storbyen i dag tidlig, de bildene får komme en annen gang, for det tar tid å gå gjennom nesten  400 bilder av stort sett blomster og dyr.


Jeg har ennå igjen mange bilder fra sist jeg tømte minnebrikken på kamera, så nok å vise fram de nærmeste dagene. Her er et utvalg av blomstene jeg har kjøpt og plantet i krukker og korger. Jeg ventet til jeg var sikker på at det ikke ble kuldegrader om nettene lenger. 


Linerlehannen har fult opp å gjøre med å finne mat til ungene sine.


Det er liten vits i å bade hundene når de gjør sånn med en gang igjen.


I kveld oppdaget jeg en ny kul på Malin. Nesten helt oppe ved ryggeraden bak på krysset. Den var ikke så stor, men ennå en å følge med på om endrer seg. Hvem skulle tro at denne her er 10 år?


Hvem bor her?


For min del kunne det godt vært Malins hybel!


Bare det er flytende så er det helt greit i grunnen for Malin.


Det er jo bare å riste seg litt så kan en ligge i sofaen når en kommer inn igjen... tror hun i alle fall.


Skitten eller ei, possering i fiol engen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...