torsdag 18. juni 2015

Personlig Trener


Alle her i huset har en jobb eller går på skole, så jeg lurte på til de andre pelsdottene om vi ikke skulle jobbe litt vi også... Vi kan jo trenge litt lommepenger, til tross for at vi ikke har lommer, så vi kan kjøpe oss godbiter og tyggebein når vi vil!


Jeg tenkte jo at jeg skulle prøve meg som toppblogger, men som Møllesnutten sa, så ville jeg jo ikke få tid til noe annet. Og DET går jo ikke!


Jeg er knallflink til å løpe, så egentlig hadde jeg egnet meg veldig bra som PT. PersonligTrener på høyt nivå! Det hadde vært noe det. Da kunne jeg fått mamsen til å sette opp skilt nede ved veien om at jeg påtok meg oppdrag.


1 kommentar:

  1. Det där med en skylt nere vid vägen var en bra idé! Du skulle nog bli en perfekt PT... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...