onsdag 3. juni 2015

Skautur med mamsen


Kos med mamsen på tur. Når mamsen har fri da koser vi oss alle sammen på skautur. Når det er fint vær så tar vi bilder også, så du får se hva vi driver på med.


Jeg kan godt dele mamsen med de andre pelsa, men jeg liker aller best å ha henne helt for meg selv.


Vi er ganske sjarmerende begge to, er vi ikke?


Mamsen og jeg har masse å snakke om når vi sitter sånn å koser oss på tur. Vi trenger ikke gå hele tiden, men må kose seg litt også mener jeg.


Mamsen sier jeg er sånn skikkelig sussejente


2 kommentarer:

  1. Ni är väldigt charmerande, både du och matten! Snällt att du selar henne med de andra också... Kramis!

    SvarSlett
  2. Ni är verkligen ett kolossalt charmerande par, du och mamsen din. :)
    Du har perfekt "gosestorlek", precis som jag, faktiskt. :D
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...