lørdag 6. juni 2015

Tur mellom regnskurene


Med ustabilt vær så er det bare å kle på seg og håpe på at en rekker en runde uten å bli for våt.


Det klarte jeg i dag. Sola tittet fram også, så det ble rimelig varmt. 


Men ikke lenge etter at jeg var hjemme igjen så bøttet det ned. 


På torsdag ble det en tur på sykehuset for å ta bort en bit til fra armen, så det holdt med halv dag på jobb på fredag. Merethe kjørte meg på jobb og hentet meg, da jeg ikke var særlig kjørbar. Vi handlet litt og så var det bare å nyte helga.


Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur til Drammen for å titte på utstillingen der, men lånte heller bort bilen til Merethe da hun skulle jobbe i helga. Går ikke glipp av så mye når været er så ustabilt.

1 kommentar:

  1. Äsch, har ni också så ostabilt väder. Visst är det tråkigt. Regn är inte roligt. Ska man bli blöt så är det i sjön :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...