lørdag 25. juli 2015

Elvehopping


Første post er å samle flest mulig pinner!


Noen driver med øyhopping om sommeren, mens andre driver med elvehopping.


Med sånn elvehopping så tar man fart og hopper i elva. Du burde prøve, for det er knallgøy!


Det flyter pinner forbi som jeg må plukke opp.


Småpinner gidder jeg ikke å bry meg med, de må være store for at jeg skal hente dem.


Det er best å forte seg når en ser pinner, så ikke mamsen tar dem.


Gøy i elva uten de andre pelsdottene, for nå rekker jeg fram i tide også.


Det er litt glatt på fjellet i fossen, så jeg må passe meg så jeg ikke endevender.


Fossen er ikke et sted for pingler, her er det bare å kaste seg ut i det.


Rimelig sterk jeg altså.


Den var tung å få med opp på land


Da kan vi gå hjem igjen...

1 kommentar:

  1. Du far ju fram som en fisk i älven! Såna stora fina pinnar du lyckades fånga men du behöver nog ta med en ordentlig badhandduk nästa gång. Det syns på de blöta fotspåren... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...