torsdag 30. juli 2015

Gressenkens tid er talte


Det er skikkelig slitsomt siste dagen en er gressenke. Da må en jo ta igjen alt en ikke har gjort hele uka. Men samtidig så må man nyte siste dagen også. Så da ble det husvask og skifte på senga,før Patran sto opp. Etterpå ble det en tur til verdens største hoppbakke i Vikersund. For har man hunder så må de ha litt trim om det er varmt eller kaldt, vått eller tørt. 


Siden de tre andre fikk langtur opp Mørkgonga i går så var det Ronja og Malin som sto for tur i dag. Siden jeg hadde med hunder så ble det grusveien rundt for meg i dag, men Patran og ei venninne gikk trappene. Det ble ingen ny rekord i dag, for det var alt for mange turister i trappene. Når vi kom hjem så testet jeg det nye plendyret til pappa. Det gikk jammen meg unna, dobbel fart i forhold til den gamle, så i dag har jeg vært svett tre ganger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...