fredag 31. juli 2015

I dag, bare i dag


Gjett hva som skjer da da... jo i morgen skal jeg og mamsen på fjelltur sammen med Aslaug og Vesla.  For nå har mamsen sånn ferie igjen. Da må det jo skje noen med småpelser. Jeg har fått lurt mamsen til at de store pelsdottene skal være hjemme, så skal bare jeg og mamsen kose oss på tur.


Ja for pelsdotter som oppfører seg som de skjems over å være på samme bilde som meg, nei de vil jeg ikke ha med meg på tur. 


Vi skal til og med ha med oss mat på tur, så vi skal være borte hele dagen!


Da skal jeg blomstre om kapp med fjellrypene


Mounty, meg og Tessy


Jeg er slett ikke enig med mamsen at jeg må legge meg tidlig i kveld så jeg holder hele dagen. Jeg skjønner ikke hva hun prater om, for jeg er da mye sprekere enn henne skal du vite!


Mamsen går alltid til sist hun når vi er på tur, så hun er skikkelig lat og treg...


Håper ikke mamsen blir helt utkjørt i morgen da, sånn at hun orker å hjelpe meg med å vise deg bildene våre etter turen... Nyt  helga, for det skal jeg!

2 kommentarer:

  1. Det blir nog en fin tur om de andra ska stanna hemma! Hoppas matten orkar hjälpa dig med alla bilderna sen bara... Kramis!

    SvarSlett
  2. Oj vilken dag du har framför dig, mat till och med.Hoppas ni får det riktigt härligt.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...