torsdag 2. juli 2015

Nytt yrke testes


Når man har hatt sånn ladedag etter mange aktive dager, da får man til slutt sånne jobbedager. Sånn som dette her. Tenk mamsen kaller dette for plen! Plen da gitt,det er jo bare så vidt jeg klarer å se over toppen av graset. 


Om jeg bøyer meg ned, så blir jeg helt borte vekk! Søkk vekk, som mamsen sier.


Men siden jeg ikke var rask nok til å bli borte vekk, eller søkk vekk... så fikk jeg prøve meg som gartner i dag.


Runde på runde til posen er full og det er på tide å tømme.


Da er det bare å hoppe av, for sånn tømming er mamsejobb.



1 kommentar:

  1. Oj! Bra jobbat! Jag aktar mig noga för att gå i närheten av såna där maskiner. Klippa gräset får hussen allt sköta själv.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...