tirsdag 21. juli 2015

Selskap til helga


Dronninga av skauen


Tenk det at mamsen har ordnet selskap på utstillingen til helga. Kitty og  Vanja skal være med oss og sitte i teltet vårt! Det blir digg da, både jeg og Vaja skal løpe rundt i ringen og være nydelige!


Nå gjelder det å virkelig utnytte tiden jeg har til å rakke meg til i skauen før det er bading og fineshinning på lørdag. Mamsen sier at det ikke er nødvendig å gå inn for å bli verst mulig da, men det er det som er gøy da...


Jeg sjekker opp om det har kommet noen kantareller og sånt ennå, men i dag så jeg ikke en eneste en av noe slag. I morgen skal jeg og mamsen på tur et annet sted så kanskje det er noen der. Men det er litt tidlig hos oss sier mamsen.


Siden det ikke er sopp ennå, så kan vi jo sjekke om det er blåbær da mamsen?


Gjett om da! Da ble det skikkelig dessert på meg i dag gitt. Nam nam!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...