lørdag 11. juli 2015

Sommerfølelse


Sommer jente i blomstereng


Ikke sant jeg kler skikkelig godt å sitte sånn ute i blomsterenga?


Når det er sommer og mamsen er hjemme om dagen og jeg får lang tur og et bad i elva eller bassenget, da er det sommer da!


Så i dag har jeg og mamsen planlagt ferietur når mamsen endelig får ferie. Da skal vi på fjelltur og ligge i telt, eller litt luksusfjelltur og ligge i hytte. Mamsen har ikke helt bestemt seg hvor ferden går ennå. Vi må sjekke terrenget litt først.


Så er det bare å gå videre da og se om en finner flere fine blomster.


Når man er på sånne lange turer for å trene til fjellturene som kommer til høsten, da blir man litt sliten i sommervarmen.


Mamsen sa jeg kunne få hvile bitte litt før vi gikk videre. Jeg måtte jo spise noen markjordbær.


Når vi kom på jordet hjemme så fikk jeg springe løs igjen,


Når vi kom inn igjen til kvelds så fant mamsen ut at dette slett ikke var noe lurt. Alle pelsdottene måtte bades med såpe, for vi var blitt skikkelig seige av alle blomstene,


Se på alle de frøene som har festet seg til ørene mine, ser nesten ut som jeg har lus sier mamsen. Men det er det ikke altså!



2 kommentarer:

  1. Både du och din matte passar perfekt in, där bland blomstren på ängen. :)
    Tror du har mer sommar än jag - här känns det som om den håller på att regna bort!
    Kasper

    SvarSlett
  2. Ni passar väldigt bra ihop, du och matten. Speciellt med alla fina blommor... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...