søndag 30. august 2015

Helt sant eller?


Dø mamsen! Vi skal vel ikke være inne i hele dag???


Det ble skautur på meg og mamsen


Nei, mamsen er ikke noe inneperson når det er solskinn ute, så det ble en tur i elva i dag. Jeg fikk ikke lov å svømme, for nå er det masse vann i elva. Se alle flabergene er dekket av vann. Her som jeg pleide å løpe som hare det helt opp til muren.


Men det er ganske barskt å posere på steinen ute i vannet da...


Etterpå gikk vi oppover langs elva for å finne et stille sted så jeg kunne få dyppet potene litt, før vi gikk hjem igjen.


Før det blir helg må jeg bade med shampoo og klippe meg, for da skal jeg vise meg fram for ny potensiell kjæreste. Det blir spennende! I mellomtiden må jeg vel trene kroppen litt, så jeg blir FFF.


På leiting etter noe spennende. 


Kanskje det kommer noe nedover elva?


Ta en god titt på lokkene mine, for iløpet av uka så forsvinner dem!


Skal holde deg oppdatert jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...