mandag 24. august 2015

Kveldsbad


Puh vet ikke helt om jeg liker at sommeren har kommet nå jeg da, den kunne kommet tidligere.


Da er det jammen godt å ha elva i nærheten. Jeg må jo ha med mamsen til elva så jeg ikke forsvinner nedover fossen på egenhånd.


Men når vi først er her så får jeg avkjøle meg og løpe i vannet


Jeg fikk til og med lurt mamsen til å vasse rundt i elva også når jeg badet, det er ikke hver gang for å si det sånn


Fossen kan vel ikke kalles Niagara eller Victoria, men det er ikke langt unna altså! Sjekk nå er jeg på kanten av stupet!


I går måtte vi stå mye i hundegården, for naboen hadde giftet seg og skulle ha sommerfest hjemme for å feire. Vi fikk sånn nabovarsel i postkassa, så da sa mamsen at vi fikk ta det igjen i dag isteden. Med mange ukjente biler over gårdsplassen hele dagen er det best å være på den sikre siden. Jo da jeg skal være enig med mamsen om det.


Så da ble det hundegård og elva i går. I dag ble det masse elva.


Jeg kan godt løpe rundt i elva hele dagen jeg altså, men det har ikke mamsen tid til sier hun.


Men en times tid får jeg med meg mamsen rundt i elva.


Herlig


Da må jeg jo nyte tiden vi er der.


Juhuu


Så var temperaturen normal igjen


Sjekk mamsen har gått med hestehale i hele sommer da, nå har hun like flekkete pels som meg...


Ha en flott ny uke!

2 kommentarer:

  1. Det måste vara skönt att få vara så länge vid älven när det äntligen blivit sommar... Kramis!

    SvarSlett
  2. Vi har våra hjärtan i halsgropen när vi ser dig i älven! Sån TUR att du klarar att inte låta den föra iväg dig!
    Tänk att du och matten numera ser ut som nästan tvillingar, bakifrån. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...