fredag 14. august 2015

Nedre Kollsjø'n


I dag er jeg med mamsen og papsen til mamsen på multetur på Hestbrenna, så da må det bli bilder fra turen med mamsen og Malin i går til Kollsjø'n.


Mamsen hadde ikke tid til å hjelpe meg i går med bildene, for da skulle hun og papsen til Hønefoss på musikkgreier og spise ute og greier. Men så du som jeg koset meg på filmen eller?


Jeg spurte mamsen om jeg kunne svømme helt til andre siden av vannet, men da sa mamsen at jeg var på egen pote, for hun skulle ikke svømme å redde meg. 


Tenke seg til å ha en mams som ikke vil redde meg? 


Hjelper ikke å klage sier mamsen. Men jeg klagde litt for det jeg da!


Det så litt gøy ut da Malin bare tok fart og hoppet ut i vannet så det sprutet til alle kanter. 


Kanskje jeg skulle gjøre det også?


Telle sånn, en to tre og bare hoppe!


Plask!


Plupp og borte vekk!


Se hva jeg fant!


Det var knallgøy da, så jeg må gjøre det mange ganger.


Skikkelig mageplask


Men med litt øvelse så går det stadig bedre. Jeg har jo bare hoppet fra bassengkanten tidligere, ellers så har det vært grunt så jeg har vasset ut i vannet.


Om jeg er veldig rask så kanskje jeg klarer å løpe på vannet.


Til opplysning, det gikk ikke


Kanskje neste gang?


En diger tømmerstokk kom flytende


Men det var ikke fult så enkelt å komme seg opp her igjen.


En liten tørkepause på land 


1 kommentar:

  1. Vilket härligt badväder, och vilka härliga plask... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...