søndag 23. august 2015

Solnedgang på Nedre Kollsjø'n


Det blir gjerne litt stemningsfylt når en skal ta bilder i solnedgang.


Planen har vært å ta solnedgangsbilder en stund, men i kveld så ble det endelig tur.


Jeg var ikke helt sikker på når det ble solnedgang der, så jeg og Patran dro opp litt tidlig så vi ikke skulle komme for seint. Det er et lite stykke å gå fra bilen, så da er det dumt å se sola forsvinne før en når fram til vannet.


Lady poserer villig mens vi venter på at sola skal nærme seg leggetid.


Det nærmer seg sakte, men sikkert og i mellomtiden kan jeg prøve meg fram på innstillinger og motiver.


Morgendagen ser lovende ut på kveldshimmelen. 


Lady, Tessy, Mounty og Malin


Begynner å bli noen lurvete ører igjen, spørs om det blir en klipp før vi skal til dyrlegen for vaksinasjon neste uke.


Det er ikke så enkelt å få hundene til å sitte med ryggen til meg når jeg skal ta bilde,de liker å følge med på hva som skjer.


Uten motlys så er det langt fra kvelden ennå


Landgrunt når det er så lite vann som nå.


Tessy


Løpe i vann er gøy


Flater+vann=sprut på linsa


Nydelig 


De beste bildene er de som du ikke redigerer på i etterkant


Jentene storkoset seg i vannet, men Mounty er litt mer stille og forsiktig fyr


Solskinnsgata


Er det dette som er solgangsbris tro?


Et bilde er ikke bare et bilde, iallefall ikke om det skal si mer enn tusen ord...


Spørs om jeg må få meg automatiske vinduspussere på linsa etterhvert 


Kamuflasje oppdrag


Nypusset linse


Jentene mine


Jammen fikk vi ikke en solnedgang til når vi kom hjem.

1 kommentar:

  1. Wow vilken foton! Helt magiska bilder och så vackert med hundarna i förgrunden!
    Kram och nospussar från oss!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...