onsdag 30. september 2015

Jeg fikk ikke være med


Mamsen og pelsdotta var på kjempelang tur på Holleia i dag, og jeg måtte være hjemme med Malin i hundegården. Som plaster på såret så har mamsen lovet meg langtur i morgen. 


Jeg fikk en liten runde på ettermiddagen, så jeg fikk løpt litt.


Mamsen ble med meg opp i grustaket. Der er det mye å snuse på.


Tessy ble med oss også, hun må trimmes sier mamsen. Hun er en smule rund. Godt det ikke er meg som er en smule rund!


Ser du at jeg har skikkelig kostus på disse andre pelsdottene eller? Vi er ganske stilige når vi står sånn.


Mamsen kjørte intervalltrening på oss, vi må styrke rygg og lår muskler mener hun.


Så bærer det nedover for å få til en ny runde.


Blir skikkelig sprek av dette her skjønner du. Kanskje du skal være med noen runder så du blir like sprek mamsen?


Når vi kom ned igjen fra skauen så ble det en runde på jordet også, det er jo så gøy å løpe alt en orker på så store flater.


Men det hadde jo vært gøy å fått mamsen til å løpe litt også.


Men ankelen til mamsen liker ikke løpe, for den har fire skurer og en plate i seg etter at mamsen brakk den for noen år siden. SÅ jeg må være fornøyd med at mamsen går tur sier hun. Ja tenkt om jeg ikke hadde fått tur i det hele tatt...  Det hadde vært kjedelig det!


Da er jeg heldig som bor i hus med andre pelsdotter som vil løpe med meg. De er ikke vonde å be.


Mounty ble med meg og Malin for å sjekke ut den nye grillplassen i jordekanten. Her blir det fint å grille pølser!

1 kommentar:

  1. Det måste vara en bra träningsplats att springa upp och ned i gruset. Inte undra på att du ser så bra ut... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...