onsdag 23. september 2015

Leanprosjekt


Ingen fridag på meg i dag, for i dag og i morgen skal vi starte opp med Lean-prosjektet. Nå som jeg er hjemme igjen så hadde jeg ikke trengt å jobbe i dag, men jeg fikk gjort mye annet da. Greit å være mest mulig ajour når jeg har ferie neste uke.


Kan ikke klage på dette ferieværet, tyder på mange fjellturer.


Mounty er umiddelbart på pinnejakt, det er jo greit å kunne ta med seg noe hjem så en har noe å gnage på i hundegården.


Etter en liten stund så skjønner han at han godt kan dele den bitte litt opp, ellers er den ikke god å få med seg. 


Best å tråkke på kvisten, så kanskje det går ann å få den fra hverandre.


Men kvisten knekker ikke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...