tirsdag 22. september 2015

Med mamsen til skogs


Tyttebær det spiser jeg ikke, så de kan godt få stå i ro for meg altså


Men vann må jeg ha, blir tørst av å snuse så mye og sjekke så store områder.


Klart det er ikke alle som blir like fine på bilder...


Da er det greit å kunne beskjære bildene litt i etterkant.


Det er kos da å være på skautur med mamsen og de andre pelsdottene.


Nei skal en få bra bilder så er det bittelitt organisering som skal til.


Da har jeg virkelig fortjent et bad etterpå.


Da var det ikke mulig å sitte på fanget lenger, så da måtte jeg ut på tørketur!


Tørr nå?


1 kommentar:

  1. Ni är då för söta och goa, du och mamsen din. :D
    Ja, förstås de andra också, men... ibland är det bra med beskärning, så är det ju bara, hehehe.
    Kasper med matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...