fredag 9. oktober 2015

Hva skjer???


Tunnelgang. Det er bare fantasien som setter begrensninger på hva hunder kan gjøre eller vennes til. Stikkrenne er et ypperlig element i hverdagen. Hundene mine gjør stort sett som jeg vil, for innimellom så er det noe knallgøy jeg finner på. Så da prøver de kjedelige ting også når jeg ber dem om det. For innimellom så bare må man få med seg hundene over, under eller gjennom hindringer man møter på tur i ukjent terreng. Start når dem er valper, da er det ikke noe problem når de blir voksne heller. 


Skauen er full av vann fortsatt, og er ikke fottur villig i gamle traktorveier. Om man ikke er kjent så er det ikke så godt å se om bladene flyter i et hjulspor eller om de ligger på bakken. Da kan man fort bli våt på beina. 


Vindfall i skauen kan du bruke for å få hundene til å balansere f.eks. eller posere. Etterhvert som hunden blir bedre så øker du vanskelighetsgraden på øvelsen.


Fin dame dette her, om det ikke er noen skikkelig lady så har hun det i navnet iallefall.


Alle damer fortjener en blomst i ny og ne...


Mounty sjekker damene sine med jevne mellomrom.


Ja, også må han sjekke hva pappa driver med i skauen.


Hva skal vi nå?


Mener du virkelig at du ikke har noen flere planer i dag?


Vi sees i morgen...


Ellers kommer jeg og smaker på deg!

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...