torsdag 1. oktober 2015

Ny måned, nye sjanser


I dag ble det en liten formiddags tur med fotoapparatet. Et lite kompromiss med Patran for at hun skal være med på tur litt seinere i dag. Så ville hun sove litt lenger enn meg i allefall. For hun hadde jo tross alt ferie denne uka hun også! Ja ja, noe må jeg jo fordrive tiden med før jeg vekker henne. 


Nå har det jammen blitt oktober og jeg har mange feriedager til. 


På høsten så er det mye spindel i halmstubben


På morgenen så setter duggdråpene seg fast og røper hvor nettet er.


Full oversikt over hvor de to andre er.


Mor og datter


Tessy, Ronja og Malin er flinke til å samarbeide.


Malin orket ikke det hardkjøret som Ronja la opp til.


Tessy fulgte med fra toppen av grustaket.


Ikke mange hele sopper igjen nå. De synger på siste verset de fleste.


Høstfargene holder seg en stund til.


Pappa har ordnet ny grillplass i jordekanten, så nå blir det kos på kenneltreffet til våren. Datoen er litt uviss ennå, får se når Ronja får løpetid og når valpene skal leveres. Lady og Tessy har ennå ikke startet på sin løpetid, men Mounty sjekker flere ganger om dagen, så da er det nok ikke så lenge til regner jeg med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...