torsdag 8. oktober 2015

Tur til Stalla


Poseringsdronninga mi


Når jeg har hatt noen hardturer så er det greit å ta med seg Ronja og Malin for koselig tusletur langs Sogna oppe ved Stalla. Ronja koser seg når ikke alle de andre er med på tur, litt kvalitets tid med mamsen sin.


Malin benytter enhver anledning for bading. Ronja er imidlertid ikke helt overbevist over badetemperaturen. 


Under vann


Nydelig på skauen når det er sånne blikk stille dager med solskinn.


Høsten byr på utallige nydelige motiver.


Malin nyter vannet


Ronja tar seg en raptus i skauen isteden


Etterhvert så ble det for fristende for Malin, så hun ble med på et par runder.


I dag har jeg sittet inne på kurs på Generalen hotell, Praktisk lønns og personalarbeide. En hel dag med regler og ikke minst regelendringer DA trenger en en runde i skauen for å få lufta hodet etterpå.


Men er man på kurs på hotell, så er det jo en fordel... dessert!


Ti og et halvt år og første dag uten smertestillende. Blir spennende å se hvordan formen hennes blir framover. 


Ronja og Malin


Men poseringer har de egentlig ikke tid til.


Det er jo tross alt vann i nærheten og ikke minst mange meter ukjent skogsområde.


Snart en svunnen tid.

Livet er fult av muligheter og det er aldri for sent å gjøre en ending ! 

....men det er viktig å kartlegge 
.....for ; 

"Det som er meg bevisst 
kan jeg gjøre noe med

Det som er meg ubevisst
kan gjøre noe med meg" 


"Kanskje jeg skal bade jeg også?"


Malin levner ingen tvil på hva hun vil


Snart blir det så dypt at hun må svømme


Så klarte ikke Ronja styre seg lenger, hun måtte bade hun også.


Da var det full fart hele tiden


Gode slitne jenter til kvelds


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig badtur ni fick i den soliga vackra hösten... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så fina de är, båda två. Det är härligt att se hur de njuter av både skog och sjö.
    Så vacker naturen är, där ni bor!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...