lørdag 7. november 2015

Eksamen bestått!


Så satt jeg der da, på kurs med 30 andre bønder for å dokumentere min kunnskap om sprøytemidler og fornuftig bruk av dem.


Det var en blandet masse av både de som syntes det var interessant og lære nye ting, diskutere litt erfaringer og kunne spørre folk om litt av hvert. Der var jeg da, artig å spørre andre om hva de driver med og hvordan de gjør det. Jeg satt ved siden av en som drev med rosenkåldyrking. Tenk å kunne leve av å kun dyrke rosenkål. Det hadde vært noe det! Ja kanskje ikke rosenkål, men å kunne leve av det en gjør hjemme. Kunne styre hverdagen helt selv.


Med nye regler 1. juni og lærebok fra før 1. juni så ble det noen korrigerings ark som ble utdelt. Det nye er integrert plantevern i 8 punkter. 


Så det så!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...