søndag 1. november 2015

Fine jentene mine


Tessy 4 år i dag


Malin er i forholdsvis bra form, men har fått en ganske stor hard kul nå på ribbeina rett ved frambeinet. Kanskje dette ble den siste fotoshooten med henne... 


Kjekt at noen hadde plassert noen stubber her, så slapp vi å sitte på huk


Fine jentene mine det


Mye selskap i sånne små


Når vi var ferdige i Deadwoodcity så stoppet vi ved Krøderen for å ta noen bilder i sola. Det blås surt, så det var ikke noen fornøyelse egentlig. Men fine bilder ble det. Og ikke reint få heller...


Tessy er slett ikke like medgjørlig hver gang det skal poseres slik at bildet blir slik Merethe hadde tenkt. Men med litt instruksjon så går det litt bedre. 


Like koselig hver gang Merethe kommer hjem igjen. Tessy tar helt av og når vi plukker henne opp ved bussen. Da er det bare for Merethe å klappe og kose til det er leggetid. Da skal hun helst ligge oppå Merethe i senga.


Overfall fortsetter hele helga, mer eller mindre overraskende.


Tankefull


Ingen venn er bedre enn en på fire bein og pels!


Aldri mangel på kjærtegn...


10-øre for tankene dine...



3 kommentarer:

  1. Grattis till den vackra Tessy! Underbara bilder där vid vattnet och med bergen i bakgrunden. Vilken natur ni har! Att Tessy älskar Merethe, råder inget tvivel om.
    Däremot är det så ledsamt med Malin. Hoppas så att hon kan vara del av flocken ännu en tid.

    SvarSlett
  2. Jeg håper jeg også, men kanten på et verdig liv og bare et liv skal en være litt obs på synes jeg.

    SvarSlett
  3. Jeg håper jeg også, men kanten på et verdig liv og bare et liv skal en være litt obs på synes jeg.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...