søndag 27. desember 2015

27. luken i kalenderen



Klart en må ha noen mål nå som det er nytt år. Men man må være litt realistisk også. Men man kommer ikke til tops på flatmark som dem sier. Jeg har en stor plan for 2016, men venter på tilbakemelding for når den kan starte. I tillegg så har jeg jo denne inspirasjonskalenderen som gir meg noen små oppgaver iløpet av året, så 2016 blir nok ikke noe mindre aktivt år enn tidligere.


Men sånne år som er på hell, så skal en vel se tilbake... Men sånne tidligere ting er ikke så vesentlige, nei vi må se framover, det er det eneste vi får gjort noe med.


Man må ha tro på livet og at det fører noe godt med seg, gjør som hundene. Legge seg ned og se hvor skarelaget på isen fører en. Forhåpentligvis så stopper en før elva...


Ferden til elva er som livet ellers, noen ganger butter det i en stubbe...


Da er det bare å riste seg litt å starte på nytt med en litt annen kurs...


Virker ikke som det blir noen is på elva i vinter.


Med litt snø. så kan det være håp.


Men om en ikke er så redd for skiene sine, så kan en gå noen meter i havna nede ved elva.


Der det er litt strøm i elva er det ikke i nærheten engang.


Men ting må jo sjekkes for at en kan være helt sikker, mener Mounty


Mounty vurderer et bad, men temperaturen er ikke helt grei ser det ut til.


Det får holde å slukke tørsten.


Ja, også må man fiske med seg litt snachs.


Tessy, Mounty og Lady


Snart på tide å finne ut om en skal ha noen nyttårsforsetter eller ei, og hva de isåfall skal være...


Jeg er mest opptatt av å planlegge neste års fjellturer jeg... Blir nok endel steder jeg ikke har vært tidligere til neste år tror jeg.


Både jeg og disse liker nye områder... Både Hallingnatten og Hallingskarven skal få et besøk i løpet av 2016. Har du flere steder jeg kunne ta meg en tur?


Fullmånemagi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...