fredag 25. desember 2015

Første juledag


Sove lenge om morgenen... nja når man har en overaktiv pensjonist som nabo så er det egentlig bare å stå opp. Da er det bare å stå opp, for med traktorkjøing med kjetting så en får strødd opp og ned bakken ved åtte tiden, det er jo helt klart innafor. 


Etter masse mat og kaker i går kveld, så ble det en sein frokost i dag. Veldig stille og rolig med tv titting og mer godterier. I og med at det er et forholdsvis greit vindvær ute, så ble det ikke noe tur langs veien, men forholdsvis i ly i skauen isteden.


Når det blåser så er det stadig noen lyder som hundene tror de hører iallefall.


Ronja liker best å være i forkant, så når jeg bare fortsetter å gå, så er det ikke lenge før jeg har henne i hælene.


I går fikk jeg både badesalt, hårkur og mye annet velvære så nå skal jeg skikkelig kose meg i romjula. Ingen flere planer for resten av jula, så nå blir det mange dager med bare kos.


Bare løpe alt en orker rundt på jordet... jeg løper ikke, jeg venter bare på skiføre jeg da.


All snøen på julelysene er borte, men på søndag så ser det ut til at det skal komme bittelitt snø. Håper yr holder det de lover.


Merethe fikk filter til kamera i går, så i morgen blir det en liten fototur for å se om  det blir noen forskjell. Til den prisen bør det bli stor forskjell.


Kanskje den passer til linsa mi også, så jeg får testet den før hun drar hjem igjen.


Kanskje det blir flotte bilder av svarte hunder i snø?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...