søndag 31. januar 2016

Geocachingshistorikk


Etter en måned med denne hobbyen, så er det vel på tide med en liten oppsummering. Siden du logger på har god oversikt over alt mulig, det er noe av det som gjør det litt interessant å drive med. Her er du fult oppdatert til enhver tid. Så sant du har logget funnet da. 

Når jeg kjørte Merethe på bussen i kveld så ble det noen på hjemveien. De som ligger sånn til at en aller helst bør oppsøke dem når det er forholdsvis mørkt. Men når det er mørkt er det litt vanskeligere å finne dem, da må man føle seg mer fram. 

Du har funnet 37 cacher siden ditt første cachefunn den 02.01.2016.
Du finner flest cacher i januar og vanligvis på en lørdag.


Når jeg startet med dette så sa jeg at jeg skulle finne 300 i år, så statistisk så ligger jeg veldig godt ann. Lurer på hvor mange år jeg bruker på funn på alle årets 366 dager. Jeg må finne en 29.februar, ellers er det 4 år til jeg får fulltallig oversikt.


Her må jeg nok slite en stund også. 


263 cacher igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...