onsdag 13. januar 2016

Rykter om ny skitur


Jeg fikk dratt hjem ved to tiden fra jobb i dag, så da ble fotoapparatet med ut på skitur. Tessy synes jeg er fryktelig treg før jeg får på meg skiene og er klar til avgang.


Fem elleville hunder på tur. Glad jeg bor slik til at jeg kan spenne på meg skiene på trappa og gå på tur en times tid. Når jeg er ferdig er det bare å gå rett i dusjen. Kan en bedre ha det?


Ikke så enkelt å ta bilder av overlykkelige hunder i fart når jeg selv står på ski, men litt uvanlige utsnitt og vinkler så går det forholdsvis greit.


Mangler bare sola nå, men da må en vente en måneds tid til regner jeg med. Blir kos å se at den krabber oppover jordet, litt og litt mer for hver dag.


Mens jeg var ute på jordet med hundene, bakte Patran Brownies, så i kveld blir det skikkelig kos! Bare å finne fram litt vaniljeis fra fryseren nå, så blir det nesten bursdagsfeiring.


Noen som synes jeg er fryktelig treig til å gå.


Men i nedoverbakkene har de mer enn nok med å holde følge.


God natt!

6 kommentarer:

  1. Det verkar vara lagom mycket snö för att kunna springa riktigt fort. Duktig matte som kan ta bilder i farten... Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har blitt ganske bra med snø i det siste.

      Slett
  2. Det ser fantastisk ut!
    Jeg har ikke prøvd skia enda, men håper så inderlig vi kommer oss ut på søndag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg stortrives på ski. Man får brukt hele kroppen og hundene får virkelig løpt. Jeg er ikke så glad i oppoverbakker, men de må vel til for å få nedoverbakker.

      Slett
  3. Hundarna trivs verkligen! Även jag har åkt lite skidor, måste ju passa på.
    Åh, bor ni så långt norrut, att solen inte syns på så länge än!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei vi bor bare noen mil fra Oslo, men vi bor på skyggesiden av dalen.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...