mandag 4. januar 2016

Sognafarets Sparkling Star


"Leo"

Her kommer en liten nyttårshilsen fra Trondheim. Leo ligger og sløver i kroken sin. Han virker å trives her sammen med oss og vi koser oss masse med ham. Han begynner nå å nærme seg 3 år og har blitt en trivelig og rolig hund. Han er en ordentlig kosebamse og kommer og setter seg på fanget mitt når jeg sitter på gulvet. Han kan være litt usikker blant andre store hannhunder, men nå får vi trene sammen med en venninne av meg som har fått en fuglehund og vi ser fremgang. Han elsker godbiter og er derfor lærevillig og har lært seg flere triks som f.eks "ligg død" og "rull rundt". Vi får masse skryt for utseende hans når vi er på tur, han er slank og muskuløs - jeg pleier å kalle ham for hundeverdenens Brad Pitt. Jeg sender ved noen bilder fra i høst. Han er en skikkelig god turkamerat! 

Godt nyttår

Hilsen Leo, Heiner og Camilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...