tirsdag 10. mai 2016

Lagmannskollen


Tessy og Ronja på Lagmannskollen


Ikke alltid stien følger pila på kompasset...


Egentlig skulle dette være en cachetur, men så lenge jeg ikke fant boksen på toppen så ble det bare en vanlig tur med hundene i kjente trakter.


Det ble mange stemningsbilder på vei opp. Jeg gikk en annen vei enn jeg pleier opp, denne gangen ble det skikkelig snarvei oppover hogstgruppa. Grei vei å gå i, men den gikk ikke lenger enn bilveien, så jeg kortet ikke ned veien så mye. Jeg trodde jeg hadde kommet nærmere toppen når jeg fulgte denne, for retningen stemte så godt.


Med utsikt opp til sommerens turer...


Lurer på om de kongelige vet hvor mange utedoer de henger på...


Trollungen som ble til grantre isteden for stein?


Endelig framme, da er det bare å nyte utsikten.


Bare veien blir kjørbar nå for sommerdekk, så har jeg planer om en snøvandring. Håper bare snøen er hard og ikke råtten.


Vi får ta en tur seinere så kanskje vi finner geocachen da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...