onsdag 11. mai 2016

Nydelige tider


Snart står hele busken i et vell av hvite nydelige velduftende små blomster. 


Siden jeg har vært på opptil flere toppturer i dag, så har jeg virkelig fortjent å kose meg litt på verandaen i solnedgangen. Nyter gressenke tilværelsen hvor husarbeidet ikke har like høy prioritet som tidligere. Patran er ikke så nøye på slikt hun heller. Bare det er mat på bordet og klærne er reine, så klager ikke hun.


Jeg var både på Tyttebærmoåsen og Lagmannskollen igjen. Den har irritert meg noe innmari siden sist onsdag da jeg ikke fant den. Men de bildene får komme en annen kveld, holdt med redigering av Tyttebærmoåsen i dag. Litt farge på kroppen hadde jeg fått også så jeg når jeg dusjet i kveld. Siden pollensesongen er i gang, så blir det litt dusj og støvtørking rundt der jeg sitter. Leste på nettet at det verste skulle være over til 17.mai, og det er jo ikke lenge til.


Nå får en finne senga og være klar til en ny dag på jobb, men både lønnskjøring og månedsavslutning før en kan ta noen dager fri igjen.

1 kommentar:

  1. Såna härliga bärbilder. Mums! Också vi känner av pollensäsongen. Hoppas den snart är över! Nospussar

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...