onsdag 1. juni 2016

Hvordan finner vi lykken?


Juni måned og den første sommermåneden. Denne måneden skal jeg kjenne på takknemligheten for hva jeg har og la meg inspirere av hva andre kan få til. Jeg får det ikke verre om andre har det bra. Jeg skal glede meg over andres lykke og jeg vil etter all sannsynlighet bli lykkeligere selv.

Dersom jeg synes det er vanskelig å unne andre noe jeg selv drømmer om, så må jeg i det minste innrømme det for meg selv. Så må jeg bli kjent med disse følelsene og finne ut hva de gjør med meg.

Månedens ord AKTIVITET

Tja denne inspirasjonskalenderen blir jeg mer og mer sikker på at jeg ikke skal la meg inspirere av til neste år. Da får en finne på noe annet å sjekke datoer og hva en skal på.


Det ble bare 68 cacher i mai, men jeg er godt over hva jeg satte meg som mål for 2016. Juni blir det kanskje flere, i alle fall mange som er på adskillig flere meter over havet. Da er det ferie og fjellturer som står på planen.


2 kommentarer:

  1. Låter härligt med fjällturer, lycka till med allt och ha en härlig sommar!
    Helena

    SvarSlett
  2. Vi får hoppas att det blir väder som passar till fjällturer och cachletningar i sommar... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...