lørdag 11. juni 2016

Utstilling på Biri


Jeg tok med meg Lady på utstilling på Biri i dag, siden vi hadde seint oppmøte ble det litt caching på vei oppover. Utstillingskritikken reiste jeg likegodt ifra, men hun fikk rødsløyfe og ble plassert som nummer 3 i veteranklassen. Spørs om jeg blir hjemme i morgen, for i kveld så det ut som hun haltet igjen.

* *

I kveld ble det litt filming av kveldsstellet hos meisene. Ungene vokser fortere enn valpene, så nå er det vel ikke lenge til de forlater redet. 

1 kommentar:

  1. Ja, det är många som ska matas och mycket som ska städas innan alla flugit ut från holken. Trea i veteranklassen var väl bra. Det skulle nog ja också bli - om vi bara var tre veteraner förstås... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...