mandag 4. juli 2016

Første arbeidsdag etter ferien


Litt av et sted å starte første dag etter ferien. Siste lysbehandlingen og legen var godt fornøyd med resultatet så langt. Neste kontroll er i september, så nå er det bare å krysse fingrene på at alt er bra da også.


Det var ikke flere enn 195 mail som lå og ventet på meg når jeg logget på i dag tidlig. Det var bare å brette opp ermene og sette igang. På tre uker skal jeg ta igjen to ukers jobb for da skal jeg ha en uke ferie til. 


Virker som det er mange humler i sommer. De er på alle blomstene både i hagen og når en er en tur i skauen.


Når det har regnet så er de ikke så raske i vendingen.


Det virker som humlene trives i alle typer blomster.


Humler har selskap av andre insekter som liker blomster også.


Humlene har omtrent like forskjellige farger og fasonger som blomstene.


1 kommentar:

  1. Så skönt att läkaren var nöjd, vid ditt sista besök. I Sverige kryssar vi ju inte fingrar när vi vill något positivt, vi "håller tummarna". Så det gör vi nu och sänder goda tankar inför nästa besök i september.

    Hu, en sån massa mail. Men gott att det finns så många humlor. :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...