fredag 4. november 2016

Røsholmstranda


Siste glimt av sommer... først på fridagen hadde jeg tatt med meg Lady og Tessy på cachetur ved Kollsjø'n, der var det jammen meg snø. Så var jeg hjemom for litt mat og skifte til tørre sko før Mounty og Ronja ble med på Røssholmstranda. Der traff vi på en hyggelig mann som luftet valpen sin på 6 måneder. Mounty krabbet og gjorde seg skikkelig til for å få leike litt, og valpen svarte. Ronja var ikke særlig interessert i noe som helst egentlig.


Hard uke igjen på jobben, siden budsjettet skal være ferdig og leveres neste uke og vi skal være ferdig med regnskapet for oktober og det skal kjøres lønn igjen... ja da var det bare å nyte fridagen sin på onsdag. Jeg fikk plassert ut to cacher i det minste, men mangler fortsatt mange ennå. Men nå er det helg som skal nytes!


1 kommentar:

  1. Det verkar vara jobbigt att gå dubbla promenader. Tänk om matten skulle gå fyra - med en hund i taget...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...