mandag 5. desember 2016

Det går i ett


I dag hadde det vært skikkelig råtteres for å få logget cachen, førstemann var aleine, men nestemann fikk full kø. Seks damer samarbeidet om å få ut loggen, så nå kommer det nok ingen logger på den i morgen eller de nærmeste dagene tenker jeg.


Etter jobb rakk jeg ikke middag før det var møte på skolen. Litt underlig møte spør du meg, og det inntrykket tror jeg det var flere enn meg som satt igjen med også. Om disse lærerne trodde de skulle oppnå mer empati med å innkalle mammaene på møte isteden for et ordinært foreldremøte, så tror jeg de bommet bitte litt.


Synd å si det, men jeg har liten dose av både sympati og empati. Jeg er mer på det stadiet med at du er din egen lykkesmed og kan ikke forvente at andre skal ordne opp i alt som er for deg. 


Tidlig opp for å dra på jobb, andre uka i måneden har kommet og månedsavslutningen er i gang. Da går det ganske i ett. Da er det kjekt med noen bilder fra helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...