lørdag 15. april 2017

Fagre Bukollen til inspirasjon


 I påsken fikk jeg en mail fra Heidi Irene Kainulainen som gjerne ville male ett av mine fotografier. Klart man sier ja når noen blir inspirert av noe jeg har tatt bilde av på en av mine mange turer. Like etter fikk jeg et bilde av maleriet som hun hadde malt. Jeg husker at jeg leste avisartikkelen som sto i lokalavisa for en stund tilbake og så på alle de flotte bildene hennes, så navnet var ikke helt ukjent for meg.


På sin egen side har hun lagt ut et utkast før det ble ferdig.


Maleriet var finere enn originalbildet synes jeg. Malerier er nydelige når maleren klarer å få liv i bildet, så det ikke ser ut som en tegning. Flere av Heidi Irene sine bilder kan du se HER.


Tror jammen meg jeg skal ta meg en tur på min første maleriutstilling noen sinne...

2 kommentarer:

  1. Så morsomt! Det ser ut til at hun maler flotte bilder som faller i smak hos meg.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...