tirsdag 13. juni 2017

Nytt perspektiv


Stadig nye oppdagelser når en tar en stille tur oppe i havna eller nede ved elva. I dag ble det ingen av delene. Siden Merethe skulle på kurs i dag måtte hun kjøre meg på jobb først, så måtte hun plukke meg opp etterpå. Da ble det en snartur på butikken for å fylle opp litt i kjøleskapet. Tror vel kanskje ikke det holder helt til helga, men noen dager burde det gå.


Jammen var det ikke noen som hadde tatt turen for å logge nypubliseringen i dag tidlig. Mange mil for et lite smilefjes, særlig når det er så mange andre i nærheten oppover langs veien.


Jeg er litt i feriestemning allerede, nå er det bare to arbeidsdager igjen før jeg kan stenge vekkeklokka i to uker. Blir spennende å se om det blir noen ny bil på meg i morgen, greit med en låne Combo, men det er rart med den bilen en er vant med. Jeg har jo tross alt kjørt Vectra i 13 år. Men der er som alt annet en er vant til.


Leif har med sommerjobben hjem


1 kommentar:

  1. Det viktigaste med bilar är nog att det är gott om plats för oss fyrbenta... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...