torsdag 6. juli 2017

53 mil tur/retur


Halla, koselig at du stakk innom her'a!


Man drar jo ikke enskomst til Sverige for å kjøpe godterier... nei man kombinerer det med en liten valpetitt. Alltid koselig å dra på valpetitt i Sverige, bare å suge til seg informasjon og legge det i lagringsbanken.


Jeg har klødd i fingrene siden jeg og Patran kom hjem i går kveld med å sette meg ned med alle bildene som ble tatt, men jeg var fornuftig å bare laste dem inn på data'n i går kveld. Hadde jeg startet med å kikke på dem, så hadde det brått gått mange timer. Men siden jeg skulle på jobb i dag,så var det lurest å la det ligge til i kveld.


Jeg var så fornuftig at jeg badet hundene i bassenget og vasket huset til og med i dag, før jeg satte meg ned med bildene.


Ikke nok med at det var ett valpekull, nei det var to stykker så det var alltid en valp eller tre som var våkne og gjerne ville ha litt kos.


Kjekt å se at det er flere enn meg som har hundegården full av forskjellige remedier. Hunder og særlig valper trenger litt forskjellig å henge poten i så de får en variert hverdag. Dette er særlig viktig for valper.


Når vi kom fram så kom det noen få regndrøpp, men det tok ikke lange tiden før solen tittet fram igjen.


Noen som ønsker at en var en fuglehund som tar stand?


Søskenkjærlighet, eller mosekosing?


Valgets kval...


For en gangs skyld skal jeg dele opp bildene litt, så det blir flere dager å glede seg til framover, nå er det snart helg. Denne gang helt uten planer. Er jo ferdig med både maling og husvask, plendyret hadde pappa ute på lufting da jeg kom hjem fra jobb i dag så da slapp jeg det. Ikke alltid jeg er så ajour som nå. Nyt fredagen, ikke lenge til helga nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...