onsdag 9. august 2017

Den 7, dagen hvilte hun...


Siden jeg har 8 dager ferie nå, så ble jeg og yr.no enig om at jeg godt kunne hvile første dagen også. 


Om det blir minst mulig så blir det jammen en skikkelig mengde regn da også. I verste fall så blir det svømmebasseng alle steder og mest trolig en kort tur tur på hundene. Spørs om det blir en del selvlufting på dem i morgen om dette varslet slår til.


Etter at jeg hadde aktivisert plendyret et par timer i ettermiddag, så fant jeg ut at Patran kunne hjelpe meg å ta noen stå bilder av Hailey. Man trenger mye tålmodighet og ikke minst mye øvelse har jeg misstanke om. Hun har ikke rolighet i to sekunder, enten så sover hun eller så har hun maur i rumpa.


Det er mye som skal klaffe når en skal ta oppstillingsbilder. Hale, bein,rygg og ikke minst hode.


Patran ble kommandert i liggende stilling på verandaen, jeg hadde hånda full av godbiter, så satte vi igang.


Med i overkant av femti eksponeringer, så ble det da noen som ble brukanes i alle fall. Godt det er et par måneder til før det er noen utstilling å stille på.


I ettertid ser jeg at vi godt kunne valgt en annen bakgrunn, men det får bli neste gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...