onsdag 9. august 2017

Første feriedag for tredje gang


Siste omgang med sommerferie, første feriedag regnet ikke bort før ved ett tiden. Så jeg og hundene la ut på tur på formiddagen. Siden jeg har planer om noen fjellturer før jeg skal ta ut skruene så måtte formen testes. Både min og hundene sin. Vi rakk runden rundt kjerka og opp igjen denne siden. Ankelen ble ikke nevneverdig vond og Lady hang godt med. Da er det bare å vente på sola før en legger ivei.


Klart Hailey må få sin egen tennisball når de andre hopper i bassenget for å hente sine. Hailey må derimot ha et par å gå på, for hun synes det er gøy å gjemme dem inne i blomsterkjærrene. Så for at det alltid skal være en ball tilgjengelig, så må jeg ha et par ekstra.


Hun er ikke riktig så stor i munnen som de andre så det går nok en liten stund før hun får med seg to om gangen. Men hun har trua.


Så da er det sikrest å gjemme den ene før en går for å hente den andre.


Så var det å huske hvor den andre ble av...


Hmmm der lå de jammen en fra i går også...


Viktig å holde øye med de andre så de ikke tar denne ballen før den er gjemt.


Kanskje jeg skal gjemme meg også?


Ingen som ser meg nå?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...