søndag 13. august 2017

Kvelden kommer sigende


Små jenter nyter sommerkvelden ved Frisvatnet i Strømsoddbygda. 


Mens vi ventet på at sola skulle gå ned så kom det flere og flere skyer, så det ble ikke de solnedgangsbildene jeg hadde tenkt når vi dro hjemmefra. Men litt stemningsfylt ble det da.


Ikke hver dag det er så mye vann i fossen.


Jentene ble riktig så flinke til å posere etterhvert. Med litt trening så kan en få mange lekre motiver fra disse her.


Hailey og Ronja to svenske flickor.


Turen over den "gjennomsiktige" trebrua var ikke noe problem for Hailey. Jeg hadde trodd det måtte litt lokking til, men hun gikk rett over som om det var på vanlig vei. Ikke søkte hun støtte i Ronja heller. Flinke virvelvinden det!


Med så flink jente så måtte vi jo gjøre et lite stopp også. Men å få dem til å se utover Frisvatnet var ikke det enkleste. Men det faller nok på plass etterhvert det også tenker jeg.


Når en har vært så flink så fortjener man en drikkepause.


Men noen svømmetur fristen hverken henne eller Ronja.


Men det var tydeligvis spennende å teste ut.


Sitt og bli begynner å sitte så si alle gangene, med litt gjentagelse av kommando så har jeg forholdsvis lang tid på meg enn jeg har hatt tidligere.


Så skal vi hjem igjen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...