mandag 26. februar 2018

Filmklipp fra hverdagen


I mange måneder har en hakkespett holdt til i furua rett over veien for kontorvinduet mitt på jobben. Siden det var spådd knallvær i dag, så tok jeg med meg kamera på jobben for kanskje få et bra bilde av krabaten. Men det varte og det rakk før den dukket opp i dag.


Jeg måtte faktisk vente helt til jeg skulle hjem før den dukket opp i dag, så det ble noen knipsinger fra parkeringsplassen. Konglene settes fast i stolpen slik at måltidet er sikret.


Det er ikke alle som er like fornøyd med at løpetiden er over. Jeg derimot er sjeleglad! Ingen ny før til høsten...

* *

Hailey er en tålmodig sjel som ikke lar seg subbe rundt hverken den ene eller andre veien. Jeg sto inne og laget middag i helga og Mounty holdt på å dytte henne forholdsvis lenge. Jeg fant fram telefonen for å filme dem gjennom vinduet. Det gikk en god stund før de oppdaget at jeg sto der og holdt øye med dem.

* *

Hailey setter stor pris på all snøen som har kommet i vinter. Gleder meg til å ta henne med til elva til sommeren. Tror hun kommer til å ta litt av der også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...