fredag 16. februar 2018

Lykkehaven


Der det er sorg, har det vært glede...


Livet blir det du gjør det til!


Nyt hver dag – for du kommer aldri til å være så ung igjen!
Ta tak i dine drømmer, ta tak i dem du elsker.
Lytt til hjertet og ikke fornuften, for hjertet tar deg med til magiske steder.
Opplev heller hverdagsmagien, enn hverdagsstrevet.


Husk at det er ditt liv, og at dine valg blir ditt liv!
Du ga meg den største glede. Og den dypeste sorg. Og jeg står rikere tilbake. Jeg er enig i at tiden kan lege alle sår, men det gjør den når man tør gå veien til gleden gjennom sorgen. Jeg har grått, jeg har skreket og jeg har famlet i mørke – til jeg fant veien ut. Til livet igjen...


Alt som gir glede, har også et frø til et savn. Det er kjærlighetens pris. Vi kan velge å nyte kjærligheten så lenge vi har den, om den blir der for en kort eller lang stund. Det finnes uansett ingen garanti. Og det å elske, er å leve!


Men ofte er det slik at når mennesker får hverandre, blir et par og kanskje har levd sammen i mange år, så glemmer de hvor verdifull personen er og begynner å ta den for gitt. Det vanner ikke kjærligheten!


Ha ei riktig god helg!

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...