søndag 4. februar 2018

Whiplash - Whipples


Ingen ny skitur i dag. For det første var det kaldere enn i går og nakken min er ikke helt god.


Når man ikke er helt sikker på hvordan ting staves er google en fin ting å gjøre. Den ene tingen er nakken og den andre er en omfattende operasjon som fjerner noe av hvert. Om jeg har fått whiplash etter rundvelten i går er litt usikkert, men jeg har nå vondt i nakken mellom skulderbladene og nedover i ryggen. Men jeg velger nå å tro at det går seg til etter hvert. Det meste gjør det, noe tar bare litt lenger tid.


Siden sola så vidt titter over Holleia, så ble det en tur på beina over til andre siden i dag. Herlig å gå tur i solskinn. Ronja fikk både genser og dekken på seg, mens Mounty og Hailey glarte seg godt uten. Etter et stykke så så jeg at det var endel sol på denne siden også, så da ble turen runden om hengebrua. 


Det er slett ikke så aller verst ute når en først har fått på seg varme klær og kommet seg ut. I dag var det tjue kalde grader, er det like kaldt i morgen så sliter jeg vel med å få start på denne personligheta som står parkert i garasjen. Batteriladeren er på så får vi seg hva det holder til i morgen tidlig.


Merethe og Marius har dratt hjem igjen etter middagen i dag. Jeg fikk morsdagsgave på forhånd. Nydelige hvite roser og et flott kort hun har laget. Det skal jeg ta bilde av så du får se. Nå nærmer det seg konfirmasjoner framover, så vil du ha et personlig kort kan du si i fra til Merethe så lager hun et til deg.


Nå er det vel bare å lade opp til en ny spennende uke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...