søndag 18. mars 2018

20 spørsmål

1. Kan du beskrive deg selv med 5 ord? 

Ærlig, effektiv, kreativ, selvstendig, selvinnsikt


2. Hva har du alltid i vesken?

Hvilken veske? Jeg har alt i lommer. Nøkler, telefon og lommebok


3. Hvilke nettsider/apper besøker du daglig? 

Facebook, Blogger, VG, Dagbladet, Ringblad, Nettavisen, Aftenposten, NAV ledige jobber, Linkedin, instagram, mailen, oppdaterte blogger jeg følger


4. Hvem snakket du med sist på telefonen? 

Han som kjøpte Vectran


5. Hvor mange puter har du i senga? 



6. Hva bestiller du på cafe?

Der er jeg aldri


7. Har du en eller flere sanger du aldri går lei? 

Balader


8. Føler du deg ung eller gammel for alderen? 

Ung


9. Hvilken bok leste du sist? 

Fristelser


10. Hvordan er du som venn?

Lojal mot de som fortjener det



11. Hva var det siste du skriblet ned på papiret? 

Handleliste


12. Når står du opp i hverdagen?

Klokka 0555


13. Og helgene? 

Klokka 0830-0900


14. Stjernetegn? 

Væren


15. Hva var det siste du spiste? 

Stratos


16. Hva kan holde deg våken om natta? 

Fremmed seng


17. Hvor drar du når du er trist? 

Tur i skauen med hundene


18. Hva ønsker du deg akkurat nå? 

Jeg har det egentlig veldig bra, men en Lottogevinst kan en ikke takke nei til.


19. Hvilken TV-serie følger du med på nå?

NCIS, Gift ved første blikk, 71 grader nord av de som går nå.


20. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? 

Legge meg til å sove kjennes det ut som.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...